söndag 18 maj 2014

Tråkdag!

Varit hemma hela dagen och pluggat. I pauserna har jag tittat på Kingpin som är en film från när jag var liten. Mycket nostalgi och jag inser att jag hade ganska dålig filmsmak som liten. Fast det är kanske inte så konstigt när man endast har en viss pott videoband, som man kan titta på om och om igen. Men nostalgi var det! Men jag inser att jag måste varit jävligt korkad när jag var liten för i filmen ber en amishman huvudrollen (som är bowlingstjärna) att ta av en häst hans skor, vilket han inte alls visst hur man gjorde. Och han kommer ut med alla fyra hovarna AVSÅGADE! Lite jobbigt att se även om det bara är på film.

I allafall. Jobbar med tidigare forskningsavsnittet nu. Fick typ 300 kommentarer av vår handledare att dixa, men det blir nog bra! Ganska kul även om det är mycket detektivarbete! Kommer att jobba någon timme till idag.

Maten lagar sig, idag blir det lax med täcke och potatis till simon och harricorts verts för mig. Awesome. Efterätt blir det min favvoglass! Chokladglass från LOWCARB som mitt ICA tagit in igen efter att jag påpekade att den andra glassen de bytte ut favvoglassen med som det stod "inget tillsatt socker" på innehöll glykos. Den glassen skulle dessutom endast ha stevia/eryrirthol i sig, men nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar