måndag 19 maj 2014

Starstruck, Aina Lesse!

Jag läser Aina Lesses blogg varje dag. Jag tycker hon är fruktansvärt rolig och genuint snäll. En av de få "kända" bloggare som verkligen är en sådan människa som jag skulle kunna umgås med för hon är så underbar.


Läste ett inlägg idag när Aina skrev att hon skulle börja äta nyttigare, men att det var så jävla tråkigt att handla mat som inte var rolig att äta, och så kan det ju vara. Så jag skrev en kommentar om att jag typ ska skärpa mig med nu (för det har jag ju sagt att jag ska)  och att det alltid är bra att äta nyttigare. Och så skrev jag att jag dock tyckte hon var så sjukt fin oavsätt vad hon gör. (För jag menar, har ni sett människan? Såå sjukt snygg!).


Har för övrigt snott alla bilder från google. Så det är inte jag som tagit dem, om någon nu skulle vara så dum att tro att min skitkamera kan fixa sånna kort. Eller att jag överhuvudtaget träffat henne. xDD 

Jag menar seriöst, hur snygg?
Hon blev ju "känd" genom Paradise Hotell som jag följde slaviskt. Och hon vann men blev utan pris då hennes "medvinnare" var ett as. 



Så gick jag in på hennes blogg och såg att hon hade NÄMNT mig i ett inlägg, med namn. (jag kommenterar ju alltid med Gia eller Gillian.) Och sa att hon då hade lagat lunch som faktiskt var både nyttig och god. Och jag blev helt: WHAAAAAAA, AINA HAR SKRIVIT OM MIG.....

Lite startruck sisådär. Jag vet, oerhört fånigt, men jag gillar henne sjukt mycket. Men typ enda svenska "idol" om man vill så säga.

Men om ni inte redan läser hennes blogg, så tycker jag att ni ska göra det. Det gör mig glad varje dag, för hon är underbar! http://ainalesse.spotlife.se/

3 kommentarer:

  1. BRA blogg gillar den jättemycket

    SvaraRadera
  2. jag har också en blogg så läs gärna den och gillar eller komentera den

    SvaraRadera