måndag 9 september 2013

För övrigt...


Så ska vi ha litteraturseminarium om ett tag. Varpå jag och Sofia hamnade i samma grupp (jag antar att lärarna tröttnat på att försöka dela på oss. Vi är ju som siamesiska bläckfiskar som sitter fast i alla armarna) såå hamnade vi även med miss lilla grå mus och miss gigantiska bitch. 

Det kändes fint. Jag hatar att indelas i grupper. Främst för att jag absolut inte fungerar i grupp, då jag måste kunna bestämma mycket, men även dels för att jag gillar liksom inte folk utanför MIN grupp... Det finns en anledning till varför jag bara umgås med de jag gör. 

Jag står inte ut med andra, andra står inte ut med mig. Perfect. Nee vi får se hur det går. Jag har i alla fall läst ut en av böckerna vi har till denna kursen, som är väldigt intressant. Det handlar om vikten av boksamtal. Jag är inte säker på att jag håller med dem men de har helt klart rätt i att det är viktigt. 

Bara 200 sidor kvar att läsa tills fredag typ... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar