tisdag 3 september 2013

Texasdagen

Var med Sofia och Simon på texasdagen som är den stora grejen i Svenljunga. Det är liksom årets händelse och jag kan väl inte riktigt säga att det var min grej. Men det var hästar överallt vilket gjorde mig lycklig.

Vi såg även på lassokastningen, vilket var lite roligt. De var ganska duktiga även om de missade en massa. Ja eller ganska duktiga ska jag kanske inte säga. Jag hade verkligen inte gjort om det. Höhö.

Sofia var söt som gick runt där för min skull. Trots att hon inte alls blir lika extatisk över hästar som jag!
Vi stötte på Magdalena och hennes familj med. Vilket var mysigt!

Höhö barnrumpa...-Sofia

Denna hästen tänkte jag och Magdalena att vi snor! xD


Halvblodsföl





Vill ha denna nordsvenk. Mamma födelsedagspresent Nr 2? ;)

Fiapia står och dricker kaffe. Och ser bistert söt ut.

Diggade verkligen denna vagn.. xD

Och självklart ridskoleungar med målade hästar! ;)


Retro karusell? Nää bara ofantligt gammal.
Sån här såg jag för övrigt ut... xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar