tisdag 17 september 2013

Idag har varit en Lycka till-dag.

Mamma ska operera foten idag vid elva för att få bort sin hallux valgus. Och hittills har jag inte hört något. Och Elin ska göra sin uppskrivning idag, så jag håller men massa tummar och tår för båda! :D
Men det kommer nog gå skitbra för båda. Elin är ju smartare än de flesta jag känner och mamma ska äntligen kunna ha skor på sig igen. Så det SKA bli bra!

Jag har varit i skolan två timmar med Söt-Sofia. Varit på workshop som var okej även om det kändes onödvändigt. Vi fick i alla fall lite pointers om vad som ska vara med i vår intervju. (Som för övrigt ska vara med världens bästa Lisa!) Lisa kommer i helgen så då ska mallen allt vara klar. Ska bli riktigt kul tycker jag! :D

Åkte hem vid tolv för jag hade massivt ont i magen. Inte okej någonstans. Kom hem, sov hårt med Stacey ihoprullad runt mig i över en timme. Det är verkligen något jag uppskattar med henne. Att hon är så gosig! <3

Sen blidde det motion för hela slanten! Cyklat en timme med henne runt hela byn... Och hon var jätteduktig! :) Nu om en stund ska jag iväg till stallet för att rida fina Hamras! Ska bli superkul! Har verkligen hästabstinens nu!

Edit: Fick just reda på att bästaste Elin klarade uppskrivningen! Det visste jag väl! Grattis gumman! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar