söndag 15 september 2013

Ja må vi leva!

Idag fyller jag 22 år! :D
Så då fyllde även Lucifer år. Jag fick honom i födelsedagspresent när jag var elva och eftersom han är hittekatt bestämde vi att han fyllde år på min födelsedag. Så han fick tårta idag! 
Mycket uppskattat. Bozita med liiiite grädde uppepå DISKBÄNKEN som annars är kattfritt område. 
De andra höll på att bli galna, han var ju på FEL ställe! :O
Han ser inte alls nöjd ut! Gamla gubben!

MMMM gotti!

De svartsjuka! "Varför fick inte vi????" :(

För övrigt har jag haft en mysig födelsedag. Simon, Nora, Markus och Marina har varit här och ätit budapest (jävla tur annars hade det ALDRIG tagit slut!) Och så fick jag en fin blomma av  M&M... :) 
Mycket mysigt! 

Var ute på en promenad med M&M och sen när alla åkt så plockade jag och älsklingen svamp... Fick ca 800g kantareller... Helt okej ;)

Stacey var självklart med, men hon fattade inte varför matte blev så glad över dessa gula grejor på marken? Hon ville jaga älg och vildsvin. Och gärna äta dem!
Och mamma, pappa, Timmy och Lisa har ringt och sagt grattis. Awesome!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar