fredag 13 september 2013

För tidigt födelsedagskalas... LCHF-budapest och macaroons!

Sofia och Patrik kom hit idag och firade mig i förtid. Vi bakade dels macaroons ala LCHF och dels Budapestlängd ala LCHF! Och de blev verkligen jättegoda båda två. Fast budapesten var definitivt godast. Macaroonsen blev lite väl steviasöta... :P

Här kommer iallafall en del bilder! Och jag fick finfina presenter från Sofia. Klädgalgar och en suuupersöt uggla i ett halsband! Kommer ta en bild på den senare! :D

Färdig budapest, denna blev dock lite sämre än den andra. Vi gjorde två stycken nämligen och marängen till denna hann stelna lite för mycket!

Från sidan.. Detta är den som står så bra upp!

...och denna är den dåliga!

De är för övrigt fyllda med hallon, blåbär och päron.

Macaroonsbottnar..

Uppdukat och en söt Sofia som ser glad och smalis ut. 

Färdiga, kladdiga macaroons.

Ibland är ni inte vackra mina kära vänner (och man)...



Jag fattar inte vad jag gör med armarna här? 

Och sen var allting väldigt roligt! Kommer inte alls ihåg vad dock... xD

Mycket mysigt och lagom firande som sagt. Inte för mycket liksom.. Ja herregud. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar