torsdag 19 september 2013

Väldigt intensiv träningsvecka!

Ja i alla fall för mig. Och jag har träningsvärk så då måste det stämma... right? ;)
Det har i alla fall sett ut såhär:

Måndag: Minst aktiva dagen, var i skolan till sent men var ute med simon på en kvällsrunda med hunden i alla fall. Enligt stegräknaren blev det en väldig massa steg i alla fall! Gick massa på stan med SSG!

Tisdag: Skola, sen cyklade jag med Stacey i en timme, i ganska hög fart för hon behövde en genomkörare, sen red jag i en och en halv timme på Hamras. Mycket galopp och trav..

Onsdag: Först ridning med Magdalena på morgonen, jag på Flickan och hon på Hamras... Och vi var ute ca en timme och eftersom jag inte ridit henne innan fick jag EXTREM träningsvärk direkt efter. Helt sjukt! Sedan en powerwalk med Stacey och Marina, vilket var mycket mysigt.

Torsdag: Powerwalk med Marina och Stacey i en timme (här börjar ni se ett mönster va) och om en liten stund ska jag ut till stallet och rida med Magdalena, men idag ska jag ha Hamras och hon flickan! :)

Fredag: Jag och Marina ska ut och gå. Lisa kommer vid tre!

Lördag: Jag och Lisa ska ut och rida! :)

Söndagåker Lisa hem, men jag har ingen aning om vad som händer i övrigt. Kanske vilodag? :)

Verkligen helt okej vecka. Sen har jag nog ätit helt okej också! :) Nu ligger hunden och sover bredvid mig, då måste jag ha gjort något rätt i alla fall! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar