onsdag 4 september 2013

Kul men tråkig dag.

Känner mig lite velig.
Dels har jag haft en mycket tråkig lektion, och dels har jag haft två roliga.
Har varit på Emmaus med Sofia och hittat två skärp.
Sen drog vi till Myrorna där jag köpte brodergarn för två kronor per nystan.
Helt jävla okej.

Sen hem med älskling och laga kycklingsoppa.
Nu smälta maten och sen ta mig ut och springa lite med Simon och Stacey.
Om huvudvärken försvinner det vill säga. -.-'

Vill röra på mig och gå ner mer. Men jag har träningsverk.
Tror jag har PMS.

2 kommentarer:

  1. Hmm, rimligtvis borde du ha PMS ja... Jag hade mens förra veckan men den var tidig. (Omfg världens löjligaste bloggkommentar!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Möhöö... keep the löjliga kommetars coming ;)
      (Omg det var nog den värsta svengelskan någonsin)

      Radera