måndag 23 september 2013

Ridning med Lisa!

Var ute i Lördags och red med Lisa. Hon på Flickan och jag på Hamras! Tog en ganska lång runda med mycket trav och skritt... Var verkligen jättekul och vi bara pratade om allt möjligt. Och Lisa var superduktig för att inte ridit på mins 5 år. Hon vågade trava väldigt mycket med vilket jag tyckte var väldigt modigt!

Speciellt när vi red förbi ett hus där deras stora Siberian Huskey-blandis kom utspringandes och försökte attackera. Ägaren kom dock ut och kunde nästan ropa till sig hunden... Men nej inte mycket ´pli där inte... Jag menar har man hundar som inte kommer på inkallning så ska de inte vara lösa! Usch för en del! Jävla tur att hästarna är 99% hundsäkra alltså!

Men i alla fall. Självklart tog vi en massa bilder med. Och jag ser som vanligt mongo ut. Men jag tänker ändå publicera dem då Hamras inte kommer finnas för alltid. Även om det är vad jag vill!. Och både Hamras och jag har verkligen ingen bra dag. Men vem fan bryr sig ;)







Söt-Hamras<3

Visst passar dem bra ihop?





Lisa tog egobild på Flickan!


 Även om jag och Hamras ser udda ut så tycker jag denna är vacker! :)
Älskar att molnen ser så brutala ut...



Ja han kunde se snygg ut på en bild i alla fall! Men gud vad vi bråkade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar