lördag 4 oktober 2014

Alltås jag orkar inte med mig själv...

Vet ni hur jävla snurrig jag är? Jag åkte ner till karlskrona för många saker, farfar, farbror, Lisas 18-årskalas och att jag bokat in ett säljparty i morgon... Jag kom hem klockan 4 inatt och har sovit ganska gott, men vaknade upp med ren och skär panik. Jag har ju för fan glömt en del utav säljsakerna. Den mysiga delen liksom. GAAAH! Så nu blir det så att jag får köra upp imon på morgonen så att jag är tillbaka här vid typ 4. Säljmötet är klockan 6. Som tur väl är så har jag en fin vän som kanske åker med mig så att det inte blir en ensamresa till.... Tänk så fina vänner jag har!

Men just nu är jag lite trött på mig själv. Men jag får helt enkelt skylla på att det varit lite mycket nu på sistone. SUCK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar