torsdag 23 oktober 2014

Första dagen på nya jobbet är slut!

Och jag har haft en kul dag, på ett väldigt annorlunda jobb. Det hela började med att jag fick träffa en tjej som hette Johanna som skulle ge mig kläder och sedan visa mig var jag skulle vara. Sedan blev jag visad till arbetsledaren i expeditionen som jag skulle vara i (expedition i detta fallet är där alla backar med kött sätts på pallar för att sedan fraktas). Min dagssyssla var otroligt krävande. Jag har satt etiketter på lådor. Hela dagen. Och konstig som jag är så tyckte jag faktiskt att det var kul. Tävlade med mig själv för att bli effektivare och snabbare hela tiden.

Det var många raster, och det var trevligt folk där. Började halv sju och sedan slutade jag vid 4. En helt okej arbetsdag kan jag tycka. Orkar inte skriva mer just nu. Ska äta sen sova. För i morgon ska jag dit igen och får vara på "packen". Yay :) det blir nog jävligt bra tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar