onsdag 1 oktober 2014

Förkläde på idag.

Känner mig lite duktig nu. Är ju som sagt hemmafru nu när jag inte jobbar, idag jobbar jag inte så håller på att göra i ordning här.

Gick upp klockan 8 (inte alls så märkvärdigt som det låter, egentligen går jag aldrig upp före tio men jag somnade strax efter nio igår kväll. Vaknade redan vid 4 inatt och var egentligen så pigg att jag kunde gå upp, men kändes lite dumt.)

Satte direkt på en maskin tvätt, satte på kaffe. Bloggade lite, skrev på ifokus och kollade mejl osv. Bestämde mig sen för att sätta igång. Så nu har jag diskat, torkat av ytor i köket, rengjort filtret till fläkten i köket, rengjort spisen, dragit av alla sängkläder ur sängen, plockat upp all tvätt i sovrummet, satt igång en ny maskin tvätt och tvättar nu sängkläderna, satt upp den jättefina uggletavlan jag fick av Annie igår!

Så nu ska jag nog damsuga i sovrummet med. Så sjuuukt dammigt där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar