tisdag 14 oktober 2014

Mys i stallet med Linnea!

Hade sjukt tråkigt innan idag och kände bara för att dra till stallet. Drog med mig snälla Linnea och fick snacka en massa skit.

Tog ut Blizzanbus som inte mår jättebra just nu, hon har lite ont i hovarna och är lite hostig. Är inget allvarligt men jag är så hönsmammig så håller koll. Hovis kommer snart och fixar hovarna och tills dess leker vi bara på ängen och så! Hosta har hon för att de övergått till ensilaget tror jag. Men håller koll på den med!

Linnea tog ut Lorden och gosade med honom. Skrittade runt lite barbacka och bara lärde känna honom. Han gick knappt framåt till att börja med, men sen gick det bättre. Linnea är ju sådär äckligt duktig på att rida, så om hon, Carro och Anna rider Lorden så blir det nog häst av honom med, men han var jätteduktig idag!
Såhär bra är min kamera idag dock.
Skulle ta bild på min "snabbfläta" som jag lärde mig på FB. Så bra blev den bilden. Måste bara öva lite till, men det var mkt lättare än att fläta ordentligt!
Här är för övrigt hennes repgrimma som jag köpt till henne, jävligt snygg på henne och passar jättebra!

Såhär lockig blir man av snabbflätor!
Försökte ta en bild på hennes fina ögon. Det tog en kvart innan hon var såhär stilla. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar