onsdag 1 oktober 2014

Long time, no see.

Det händer mycket i mitt liv som ni kanske fattar. Har inte orkat eller haft tid att skriva något. Har känts som en börda att behöva sätta mig här och blogga. Men nu orkar jag inte ha dåligt samvete längre. Så nu börjar jag igen.

I stora slängar har det hänt extremt mycket senaste tiden. Jag har:

  • TAGIT EXAMEN!!!!! Från högskolan, så nu är jag utbildad bibliotekarie.
  • Jobbat i karlskrona på Barnens Gård mellan 13 juni och 31 augusti. Fruktansvärt kul och jag har älskat varenda minut i år. Bästa året på länge och det känns HEMSKT att inte jobba just nu.
  • Blev bjuden på min chefs 50-årsfest vilket var sjukt kul. Har tur som har så bra chefer verkligen!
  • Börjat Rallylydnadskurs med Stacey. Som är mindre bra PGA dålig lärare, så vi får se vad vi gör med detta.
  • Börjat dela ut reklam i Svenljunga på helgerna.
  • Blivit anställd som säljare och går under utbildning.
  • Flyttat hem till Svenljunga igen till mitt liv, min underbara sambo och mina fantastiska djur!
  • Mindre kul är att pappa hade knölar i levern, så jag var sjukt orolig där ett tag för att det skulle vara cancer, men som tur väl var så var det inget elakt.
  • Min Farbror Micke har blivit mördad. Definitivt den hemskaste punkten även om jag inte kände honom. Är ledsen för att min älskade farmor haft det så jobbigt, och pappa och faster med då förstås.
Vardagen tuffar på men med lite mindre saker att göra dock. Vardagarna har jag ju inget jobb så då är jag hemmafru. Dock inte desperat.... Än..... 
Men lägenheten har aldrig varit såhär städad! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar