onsdag 1 oktober 2014

Blizzy i sommar!

Blizzy har växt något oerhört nu i sommar och blivit en fantastisk liten dam. Ja eller liten och liten. Jag ser inte över rumpan längre och snart inte över ryggen. 

Hon håller på att få vinterpäls igen så nu är hon nästan lite skimmel.
Rumpbild från Juli!
Bild från longeringen i förrgår!




Visst är lillflickan vacker?
Såhär såg hon ut i Juni, Carro tog bilden och skickade till mig när jag saknade henne som mest. Sen var hon uppe och tittade till henne ibland och gav mig rapport. Bättre vän får man ju leta efter! <3
Men ser ni skillnaden på musklerna från juni till september? Jag ser iaf asmycket! :D

2 kommentarer:

  1. Hon har ju numera en bog :O o antydan till halsmuskler

    SvaraRadera
  2. Haha ja ellerhur! När hon är tillbaka i lösdriften så ska jag ta och fläta hennes man så att man bättre ser halsen! :D

    SvaraRadera