torsdag 18 april 2013

Analsex med Sofia i en mörk gränd med Masaiklubban!


Oh yes...

Jag vet att du skulle gilla det ditt miffo.
Denna vackra klubba.
Samtidigt som regnet faller ner över din nakna, våta kropp. Mörkret faller.
Jag flyttar mig närmare..
Penetrerar din....


.....Nej jag skojar bara. Ska mest se om jag får fler visningar. Har ingen aning om hur fan folk hittar hit eller om det är folk som medvetet söker efter mig. Inte för att jag tror att särskillt många har intresse av min blogg... utom jag och de närmsta liksom. Jag skriver ju bara för mig egentligen. Men det är ju kul när folk hittar hit! :) Undrade mest om de som jag inte känner kommer ifrån google. Typ söker på analt och nu får upp min blogg. Hade varit kul. 

Vi sysslar inte med analt. Så ni som eventuellt kommit hit för det kan ju stanna och kolla in resten. Skratta lite. Och surfa vidare. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar