onsdag 17 april 2013

Torsdag, fuck yeah!

Dagen började för övrigt med att Helena kom till oss och vi satte oss och pluggade över Drive.
Gick helt okej till slut och vi skickade till slut in arbetet.
En timme senare kom vi dock på att vi glömt skriva namn på det.
Good one there...
So fail....

I alla fall.... Drog sedan ut till stallet med Stacey och cykeln. Cyklade långa vägen idag så måste varit uppe i en och en halv mil typ. Vi var lagom möra när vi kom hem faktiskt. Men Stacey sprang på. Hade typ tre-fyra hundmöten med cyklen. Men det gick faktiskt helt okej! Hon skällde och drog lite, men inget allvarligt. Har ju både sele och halsband på henne nu när jag cyklar så hon kan dra bäst hon vill utan att skada sig. (Halsbandet dras bara åt om hon får av sig selen).  Så det känns lite bra faktiskt. Hon verkar tycka det är skönt att springa med selen med. Roligt! :)

Är ledig nu resten av veckan tills tisdag nästa vecka. Vad fan ska jag göra nu liksom? Ska till stallet på Lördag och lägga spår, longera Hamras (som kanske är lite halt fortfarande och isf skiter vi i det) och sen ska vi äta hos Nisse. Jag ska laga fläsk med löksås och potatis. För det ville han ha! :)

Tänkte på en grej innan med. Cyklade ändå jävligt långt idag, längsta hittills tror jag med hunden. Och när jag kom hem hade jag inte ont i benen. Gick direkt till affären sen och grillade ute på vår ö. Förr hade jag inte rört mig på resten av dagen. Lite sjukt.

Har för övrigt tappat 4 kilo! Vilket inte är mycket för andra, men för mig är det jävligt bra! :)
Och jag är jävligt nöjd faktiskt. Man kan i alla fall se ATT det går ner och det sitter inte i min hjärna. Menmen, nu är vi igång :)

Nu börjar jag bli trött så ska be min man att läsa för mig tills jag somnar. Myspys!
Godnatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar