söndag 14 april 2013

Dra åt helvete ditt jävla as!

 Vi hade tenta i Torsdags tror jag det var.
'Metadatafuckingmodeller.
Alla fyra i gruppen hade misslyckats med den förra gången, och alla fyra inser att de misslyckats även denna gången.
Mer värdelös tenta finns inte.
Läraren har skrivit frågorna så man absolut inte vet vad han menar.
Bland annat en fråga med tre frågor i samma, fast utan ledtråd till VILKEN han vill ha svar på.
Dessutom visste vi inte vad han ville då frågorna inte ens var "klara"...
 
Jag trodde inte jag kunde skriva värre skit än Utvärderingsuppgiften.
Tydligen kunde jag det.
Till slut blev jag så trött på det jävla aset att jag skrev en helvetes massa förkortningar på skit som EVENTUELLT hade med saken att göra.
 
 
Såhär kände jag.
  
Helena pratade med Morgan för att bli tröstad! (Den nya efterlängtade pojkvännen!)
 
Såhär kände Sofiapia!
 
Detta drack jag för att trösta mig.
Förbannat god!
Lätt nya favvosen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar