söndag 28 april 2013

Okej. Såhär är det!

Jag vet att jag bloggat jävligt dåligt senaste veckan. Men det har varit fullt upp.
Seminarium i Tisdags om vårt klassifikationssystem, det gick bra men vi var tvungna att fixa lite med det.

Sen onsdag, torsdag var det hårdplugg till SAB-tentan som var i fredags.
Vet inte riktigt hur det gick, lite osäker på ifall jag kommer få godkänt eller inte. Tror inte det då jag kände att jag inte pluggat tillräckligt. Men det gör inget om jag måste göra om det då det i allafall är KUL att klassificera.

Jag var hos doktorn i onsdags och då fick jag mer levaxin ordinerat och sen även sömntabletter som faktiskt funkar utan att vara beroendeframkallande. Så nu har jag sovit jättebra de här nätterna! :)

Fredag bestod av tenta klockan nio på morgonen. Och den dagen började inte bra alls då jag vaknade tio minuter innan bussen skulle gå. Men jag hann med den otroligt nog! ´Kände mig jävligt duktig. Sen efter tentan åt vi Thaimat, för att sedan sätta oss och göra det sista på vårt klassifikationssystem. Helena och jag kom hem vid halv sju den dagen. Mycket trötta.

igår, alltså i lördags cyklade vi som vanligt till stallet. Mycket roligt. Jag skrittade Hamras runt lilla skogsrundan sen skrittade Simon honom lite i "paddocken". Den gamla gubben håller än och blir säkert bättre nu när han inte har skor. Det har verkligen gjort skillnad på honom! :)

Sen har det inte hänt mer, Stacey har varit mycket bättre vid hundmöten. Speciellt när vi har cyklat så har hon skitit i dem. Hon har inte ens svarat ifall de stått och vrålskällt på henne två meter ifrån. Vilket jag är mycket nöjd med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar