tisdag 16 april 2013

Sammanfattning av dagen. Fullt upp!

Idag har det verkligen varit fullt upp hela dagen. Från klockan tio i morse tills nu klockan nio har jag verkligen varit igång heeeela tiden! Började i morse med att gå till vårdcentralen för att ta blodprov. Nästa vecka ska jag ju till läkaren för att kolla mina värden, T3, T4, och TSH. Atli, min läkare ville inte kolla T3, så jag fick tjata om det. Så det känns lite sådär men ja. JAG ska må bra inte han. Så det så. I alla fall. Fick en trevlig sköterska denna gången som kunde ta blodprov. Så det var inget allvarligt idag liksom...

Sen kom jag hem strax före tio, bara för att tio minuter senare dra till körskolan och ha dubbellektion! Det gick verkligen superbra idag med. Fick några fel men klarade nya saker som varit skakiga innan. Och jag klarade min hatsväng! Hatsvängen finns i Kinna, vänstersväng på 70-väg med dålig sikt frammåt. Första gången jag körde där fick jag motorstopp, TVÅ gånger. Denna gången klarade jag det. Like a boss.

När jag kom hem från körskolan så kom Sofia hit. Vilket var mysigt. Vi spelade FINANS i typ två timmar. Så ofantligt kul! :) Snackade lite allmänt skit osv... :)

Sen när hon drog så åkte jag ut till stallet och gav hästarna mat och vatten. Vädret är för övrigt jättemysigt och hemskt idag. Älskar att det är varmare, men jag har gått i linne och shots och svettats. Bara 14 grader än med. Jag kommer dö i sommar!

När jag kom hem igen vände jag i stort sett i dörren. Klädde på Stacey sele och halsband och tog med henne ut med cykeln. Cyklade i typ en timme... Såååå skönt! Och hon var jätteduktig. Cycklade förbi flera hundar varav en som skällde. Hon tittade på dem men koncentrerade sig sen på mig. Sååå skönt!

Nu sitter jag i soffan och BORDE läsa en text som jag ska ha fattat tills imon. Men den engelskan som hon använder är verkligen så oförståelig. Jag fattar inte ett skit. Känns bra. Not.
Äh. Läser den imon. Pallar inte nu. Nu ska jag äta! Jag skulle kunna äta en gnu...
Mmmmmmm Gnu...

Ja iaf. Det är vad som hänt idag. Helt okej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar