tisdag 16 april 2013

Nisses söta kommentar i Söndags!

När jag var och matade hästarna i söndags så gick jag som vanligt in till Nisse och snackade en stund.
När jag skulle gå så började vi diskutera min skinnjacka, om hur bra och tålig den är osv. Och jag nämnde då att jag är så nöjd då den satt som ett korvskinn när jag köpte den. Nu är den myyycket mindre. Vilket jag är glad för. Nisse svarade då:

(Nisse)                     -Men, du ska väl inte ner mer?
(Jag)                        - Jooo lite till vill jag allt ner, ja eller, ganska mycket faktiskt.
(Nisse, Besviket)´   - Jaha, det var ju synd.
(Jag)                        - Hurså?
(Nisse)                    - Ja men alltså, så trevlig som du är så vill man ju ha mycket av dig!

Vilket resulterade i en mycket rodnande åttioårig gubbe. xD
Men han är allt lite söt ibland ;)

Har för övrigt gått ner fyra kilo sen jag vägde mig sist. Det går långsamt men det syns i allafall på vågen med. Innan har det ju inte gjorde det. Men jag känner mig verkligen smalare nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar