måndag 1 april 2013

Den hemska känslan som infinner sig....

Vi åt kyckling här idag med Simons föräldrar. Det blev rester kvar så dem åt vi nu såhär på kvällen. Jag trodde vi dukat ut för en stund sen (det var bara papper på bordet) så jag gick och kissade. Då hör jag kras från vardagsrummet och frågar simon om vi har ngt på vardagsrumsbordet. Han trodde inte det, han var i sovrummet.

Jag springer in i vardagsrummet och där är självklart hunden på golvet med ett kycklingben. Det är ganska så illa då det kan riva upp mkt inuti... MEN!

Som tur väl är så har jag sparris hemma för just ett sånt här ändamål. Dålig ica-basic sparris som skall tråda sig i magen på hunden och gojjsa in sig runt det möjligtvis vassa benbitarna. Så jag "tvingade i" Stacey sparris. Vilket för övrigt var asgott tyckte hon. Och nu känns det bättre igen.  Nu är det bara att hålla koll, men mer än så kan jag inte göra. Och jag tycker det känns lite skönt att jag hade tänkt på det när jag handlade för några veckor sen. Guldstjärna till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar