tisdag 9 april 2013

Skitig häst...

 Oh vår, ibland är du härlig. Som när hästen legat ner i leran. Oh yes.
Not.
 
Drog ut till Hamras, då jag egentligen idag måste plugga.
Åh, fuck it! Pallar inte plugga. Har läst igenom ett dokument. Duktigt.
Men i alla fall... Drog ut och fick syn på denna skitgrisen i hagen.
Bara att dra in honom och rengöra till max.
Sen skulle jag ut och rida, så jag börjar värma upp i hagen. När jag ska börja trava så känns det som om något är fel. Jävligt hoppig, studsig, ovillig.
Han var halt. Jävla skit med!
Det började så bra ju... :/
Så det var ju bara att sitta av. Suck.
 
Hoppas verkligen det bara är en sträckning eller nått.
Skulle vara så jävla synd om det är något allvarligt.
Men jag lever på att han är gammal och klumpig, så hoppas det är det!
Gamla, skitiga, älskade häst! 
Fint va? Sen är han så ruggig just nu med innan vinterpälsen släppt ordentligt. Suck! 
Mossa överallt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar