tisdag 14 maj 2013

BIL!


Ja... 
Simon är iväg och kanotar och kampar idag, så jag har alla djuren själv idag vilket är helt okej... :)
Vaknade vid typ tio, åt frukost och tog ut Stacey, rusade sedan hem och lämnade henne och sprang till körskolan.

Fick köra med en ny kille idag, vilket var sådär... Tyckte han var allmänt oförskämd faktiskt.
När jag körde snackade han i telefon, var lite småtjurig och lätt oförskämd, och sen stank han rök och snus i en trång bil. Inte helt okej faktiskt. Innan han stank rök så stank han dessutom parfym.

Min körning var sisådär förstapasset idag. Men jag lärde mig parkera och backa in mellan bilar vilket var läskigt. Jag är skiträdd att jag ska köra  på någons bil, även om jag tror att jag själv kan lyckas ganska okej. 
På parkeringen blev det dock några sketstopp. Andra passet gick mycket bättre. Men allt var liksom lugnare då. Trots att jag hade extrem huvudvärk vid det laget. Det måste verkligen åska här snart. Snacka om tryckande alltså!

När jag kom hem så däckade jag i soffan, vilket jag visste att jag skulle göra med tanke på huvudvärken och åskkänslan. Stacey sov på min mage under tiden. Mysigt!

Drog till stallet, gav Hamras mat, åkte hem och tog ut Stacey för att kasta boll och freesbee med henne en timme. Det gick ganska okej men vi har inte gjort det på ett tag så hon ville inte riktigt släppa taget om bollen. Hahhah... Shit happens. 

Nu borde jag verkligen plugga lite. Och äta....
Snart....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar