onsdag 8 maj 2013

Underlig dag...

Jag hade sånna planer för idag. Efter seminariumet tänke jag att jag skulle hem direkt, göra mat och sen dra till stallet. Men det regnade, vilket innebär att man inte kan rida då hästen får skavsår av sadeln och det är för halt på både väg och i gräs. Mycket irriterande.

Seminariumet gick bra. Tycker vår grupp funkade helt okej. Även om jag i vanlig ordning HATAR att prata på seminariumen. Men mådde inte såååå illa idag. Anna från ettan är trevlig, En bra gruppmedlem. Och både Sofia och Tarja är ju suveräna vilket jag visste sen innan. :D

Men i alla fall. Kom hem. Åt ägg och bacon. Och däckade.
SÅ.JÄVLA.IRRITERANDE!
Det måste varit åska i luften då det varit kvavt, varmt och samtidigt ösregn?
Och jag somnade, det är ett stort tecken. Jag kunde inte hålla mig vaken alls.
När jag vaknade så hade det gått två timmar. MHM kul.

Simon kom hem direkt när jag vaknade och tog ut hunden- DUKTIG MAN!
Och jag drog ut till stallet för att ge Hamras mat. Han börjar lägga på sig lite nu vilket jag är jävligt glad för!
När jag körde dit och hem så regnade det gigantiska droppar. Så jag var ju självklart dyblöt när jag kom hem. Yay...

Tänk jag skulle gjort så mycket kul idag. Snacka om fail...


-Bild som togs på oss i gruppen av två tioåringar vid högskolan igår. Eftersom det var så fint väder satt vi ute och grupppluggade lite lätt. Och svarade på frågan om vad som är bäst med våren, varpå jag sa blommorna, Sofia sa grönskan, Tarja och Anna sa värmen och möjligtvis ngt annat med. Sen lades bilden upp på Högskolans Facebookgrupp vilket pojkarna sa medans de gick iväg. 

Och gissa vad jag fick se när jag loggade in på FB igår? xD O.o 

(Jag hatar för övrigt sittbilder, och att jag ser jääääättetjock ut när jag INTE känner mig tjock. Blööh. Jag tror jag skyller på att jag har mens. För jag är svullen överallt. Suck!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar