tisdag 14 maj 2013

I Lördags så var det en riktigt bra dag tycker jag. 
Vid tre lånade jag moppen (Timmys, min, pappas typ) och åkte ut och köpte mig en sodastreamer på Maxi i Karlskrona som hade utförsäljning med ett saftigt extrapris. 400 sammanlagt. Helt okej!

Drog hem och lämnade den för att sedan direkt åka in till K-na och träffa Elin och DD vid fem. 
Ja och Nemi såklart!
Kom dit innan Elin som jobbade, så jag och DD satt och snackade hund och högskola. Sånt där mysigt liksom :) Och drack citronvatten. xD

Seeeeen kom min Elin! :D
Snackade allmänt lite skit och sen hjälptes jag och Elin åt med att laga mat. 
Och det var verkligen suverän mat sedan som hon hade planerat!!
Kycklingfile med squash, champingjoner, paprika, 
och rödlök som tillagats i ugn och som serverades med en jättegod tzatziki!
SÅ.JÄVLA.GOTT!

MVG++ Till Elin!

Sötnos!
Jag menar, hur gott ser det inte ut eller?

Sen efter maten gick vi en liten promenad med Nemi.
Det var mysigt men blåsigt, dock jävligt fint. 
Och jag fick skoskav i mina nya skor. 
Sen när vi kom hem så dog alla lite av maten. 
Vi såg på lite tv, snackade lite mer skit, men sen drog jag hem vid tiotiden ca. 
Alla var trötta och mätta!

Jag är dock inte vidare smart.
Körde hem i klänning, leggings, sandaler, min tunna vårjacka och UTAN vantar.
Jag var verkligen extremt frusen när jag äntligen kom fram.
Idioti AB!

1 kommentar: