söndag 26 maj 2013

IDIOTJÄVEL!

Till idoten med två Westies:
 Nästa gång du följer efter mig med dina två skälliga och ofantligt ouppfostrade idiothundar, när jag till och med flyttar mig från vägen och går ut i det höga gräset tio meter från vägen med min hund som inte är så jättebra med andra hundar än. Skulle jag uppskatta något enormt att du INTE släppte ut dina hundar på det längsta i flexikopplet mot oss, efter att ha följt oss. Stå inte heller där och skratta ditt jävla mongo. Nästa gång du gör såhär (eftersom jag börjar bli trött på denna jävla dagliga upprepning) tänker jag skrika att min hund har skabb och gå mot dig. GRRR!

Får min hund tag på dina, så är det dina som ryker. Inte för att jag tror att hon skulle göra något egentligen. Men jag blir så jävla arg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar