torsdag 9 maj 2013

Årets första bad!

Var idag hos makarna Spijk och grillade korv på deras ö vid deras nyinköpta hus!
Det är verkligen jättefint där uppe och Markus och Marina är så söta.
Simon och Nora var där med och jag och Simon då såklart! :)

Började med att starta elden (och vi hade en tändsticka men Marina har skillz), för att sedan sitta och röka vattenpipa med vattenmelonsmak. Hur gott som helst. Det är typ 4 år sen jag rökte vattenpipa sist. Haha.
Grillade korv, åt korv, och tog sedan kanoten och körde skytteltrafik till en närbelägen brygga för att där ta årets första dopp!

Provade självklart först att bara stå där och det gick bra. 
Badade i trosor och en av Marinas bikiniöverdelar.
Kände mig som värsta Baywatchstjärnan gone wrong
Ni vet sådär... Visa så mycket av brösten utan att visa något. Dock tjock.
Men ändå. Roligt!
Konstaterade att jag hade liiiiite mer tuttar än alla andra xD

Doppade i allafall hela mig... :)
Kände mig ganska stolt med köldallergin och så!

Eld- Dah
M&Ms fina lilla ö med tillhörande kanot!
M&M är scouter, och det märks.
Markus i svart, Marina i grönt och Simon i blått. Nora är lite med i hörnet.

Rök
Min Simons hand
Glad Simon.
Söt Simon.

Jävligt bra kväll med trevliga människor!
Nu blir det temys med älskling och Battlestar Galactica!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar