torsdag 9 maj 2013

Blöt häst!

Var och red Hamras idag i åskvärmen. 
Han var superpigg av nya dosen foder och ville galoppera heeeela tiden. Helt underbart roligt! 
Känns så bra att han börjat få gnistan tillbaka igen nu. Och han byggs sakta men säkert upp igen. 
Jag red bortåt den fina grusvägen till sandtaget och klättrade några varv innan jag galopperade upp i skogen. 
Lite läskigt i skogen dock. Det står en bil där uppe som är helt sönderslagen... Och jag får en sån otäck känsla med den. Typ att nån dött där. Ische. Hamras tyckte det var läskigt med (ja eller så kände han att jag tyckte det) för vi galopperade därifrån fort som tusan. 
Finaste pållen!

Red han verkligen svettig idag.. 
Gottemat! Massa Lusern! xD

Liten travare tycker vi kan gå nu så han får mat!

Vackra pålle.
Sliten, bruten men vacker.

Nepp, tänker inte kolla!
Ibland kom solen fram. Men mestadels var det molnigt och kvavt.
 När det inte ösregnade det vill säga. Jag red i linne.

Söt


Synd att jag ska iväg i helgen. Hade varit kul att rida på lördag med. Men vafan liksom!
Hade för övrigt de nya ridbyxorna idag. De börjar töjas ut ordentligt nu så de är nästan sköna. 
Fan vilket grepp man får! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar