torsdag 30 maj 2013

Halkan!


Blev godkänd på halkan. Men å andra sidan blir typ alla det så det är väl egentligen inget konstigt.
Det var jättekul även om jag uppenbarligen var jävligt nervös innan.
Jag vaknade nämligen 3 när jag skulle gått upp 5. TROTS 5(!!!) sömntabletter. Det är duktigt.
Eller inte. På väg till Halmstad så fick jag köra halva sträckan. Fick köra på E6:an för första gången. Vilket var väldigt kul! 12o km/h. Helt okej... ;)

Meeen i alla fall. Snurrade runt på halkan som en idiot. Vi var tre tjejer och en kille. Jag och killen hade superdåliga däck, så vårt väggrepp var ganska illa. Fast det var verkligen nyttigt. Man fick sig en tankeställare verkligen! Man fattar hur jävla risigt man ligger ifall något händer.

Nu är det riskettan imon, och efter det ska jag in till stan så sofia och jag kan avsluta vår rapport. Det blir nog bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar