tisdag 7 maj 2013

Igår var en sån där underbar dag.

Vaknade vid nio. Gick upp och tog ut Stacey på en runda med sin väska på. Klättrade lite med henne så hon skulle bli trött. Jag blev trött iaf!
Sen stack jag och hade körlektion själv i två och en halv timme. Och det gick skitbra! Så bra att vi bokade in halkan, riskettan, uppskrivning och uppkörning så att jag ska vara klar den 13:e Juni. Hur sjukt är inte det? ;-)
Vi får se om det blir av då, men vi satsar på det iaf... :-)
Sen drog jag hem för att äta frukost (14.30). Tog en siesta och sen stack jag och Stacey ut i det UNDERBARA vädret för att cykla till stallet... Det blev en underbar cykeltur verkligen. Hunden var glad, jag var glad, Hamras var glad (han fick ju gottemat), Nisse blev glad för han fick kaffesällskap, alla var glada! ;-)
Stacey var dock lite halvtrött så vi tog det lugnt och fint. Hon är så sjuuuukt duktig verkligen! Hon skällde inte ens på några hundar som vi cyklade förbi med litet avstånd. (3 st)
Väl hemma hos Nisse somnade vovvan i hans knä. Hon är superglad i han, och tvärt om! Mycket praktiskt då jag har naturlig hundvakt om jag rider... Haha...
Sitta i Nisses knä är bäst!

Springer så fint så!
Ofantligt glad hund.
"Nej matte, inte den där grejen igen!"

Sova i Nisses knä är mysigt!

Hehehe... Sötlök. 

Jag menar hur glad ser hon inte ut liksom!?

Och le kan hon! ;)
Spjuvergubbe!

Fin bild på dem tycker jag. De gillar verkligen varandra. Syns det?
Denna gillade jag jättemycket verkligen. Hon ser så pigg och fri ut liksom. 

ZzZZzzZzZ

Filosofiskt.
Utmattad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar