fredag 18 januari 2013

Beställt!

För några veckor sen beställde jag Katrin Zytomierskas bok "Dags att bli smal" Och "Sött och annat gott" från adlibris. Och nu har dem äntligen kommit. Hur svårt ska det vara? Har börjat läsa dem nu och inser att hittills är inte Katrins "dags att bli smal" särskillt informativ för mig. Då jag faktiskt gjort allt det där hon skriver om. Plus att jag äter mindre KH än henne.
Spännande.

Menmen, ska fortsätta läsa. För det är intressant och jag gillar ju trots allt Katrin. Trots att hon är knäpp. Men det är ju å andra sidan jag med.

Beställde mig själv en onepiece för några dagar sen med. Dem var på rea. Jag var tvungen!
Jag har för övrigt ett ilandsproblem idag. Jag vill röra på mig. Men jag kan inte typ hemmagymma. Då jag fortfarande har ont i ryggen. Som fan faktiskt. Och jag kan inte ut och gå. Då¨jag är ensam hemma och fruktansvärt mörkrädd. VARFÖR har jag ingen hund.

Ringde vårdcentralen här i Svenljunga innan med. Har tid nästa fredag. Ska ta blodprov och kolla Levaxinvärdena och sen allmänprata om ryggen och att jag är så jävla trött hela tiden. Och tjurig. Ska dessutom få papper på hur mina värden legat de två ggr jag tagit blodprov i Svenljunga. Så ska jag jämföra hur det ser ut med tanke på LCHF och så. Det första testet gjordes ju innan jag började äta nyttigare, och nu denna när jag äter LCHF. Ska bli lite kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar