söndag 20 januari 2013

I have reaced a new low!

Haha, handlar alltså om min mages storlek, inte att jag betett mig illa! ;)
Brukar ju mäta mig på morgonen, och idag kändes det lite extra bra då jag nu ligger på 95cm runt magen!

Från 120 cm till 95 cm...
På ett år... Det är ganska amazing!

Känns dessutom bra just nu, det syns bättre och mer från dag till dag.
Tror jag har hoppat av den platån jag låg på ett tag. Men nu på senaste en och en halv månaden har jag ju faktiskt gått från 104 till 95, så  har ju gått fort! Gah!

Det är så kul! När jag ligger på 88 cm har jag bestämt mig att jag ska väga mig igen. (På en riktig våg). För jag är nyfiken! :) Att jag tänker göra det just vid 88 cm är att det är vid det talet vuxna kvinnor i Sverige generellt sätt ligger... Ganska normalt alltså. WIE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar