onsdag 2 januari 2013

Ensam...

Nu har jag precis lämnat av Timmy och Louie vid bussen. Simon följer med in till Borås för att lämna av vid tåg. Jag pluggar till BOA så jag tog vara på tiden till att läsa på lite till... BOA är i morgon så det är ju lite kinkigt med det där.

Känns så tomt här i lägenheten nu... Ingen Timmy eller läskig honkatt som ligger och kollar på mig som om jag är oxfile. Känns konstigt.

Sen är ju inte Simon här heller. Är lite irriterad på honom. Han ringde från bussen och sa att han mött en killkompis och ville gå hem till killkompisen och spela kortspel. Kände verkligen att jag blev tjurig. För han skulle hjälpa mig med BOA-plugget liksom. Jag har ju bara ikväll med. :(

Och jag HATAR när saker kommer upp sådär. Oplanerat. Han får träffa sina kompisar när han än vill. Men då får han planera bättre. Just nu blir det skitjobbigt för mig. Jag har ju liksom den största tentan under mitt akademiska liv i morgon. typ.

(Och nej, det har inte undgått mig att inlägget är själviskt. Jag är ganska självisk.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar