måndag 14 januari 2013

Årets julklappar!

 Jag har tänkt ända sen julafton att jag ska lägga upp ett julklappsinlägg. Men jag har varit blogglat. Och inte pallat. Men nu kommer det!
Julen har varit i smyckenas tecken!
Jag har aldrig i hela mitt liv fått så mycket FINA smycken!
Och Alla med ett Harry Potter-tema, alternativt uggletema.
(Men ugglor är lite HP för mig!)
 
Först ut är dock den digitala köksvågen jag fick av simon! Precis vad jag ville ha av honom! Älskade man!
 
Denna fina klock-medaljong fick jag av Timmy! :) Från sidan Etsy.com. Föreställande en uggle-kvick! :) SÅ FIN! 
Smyckesneccesär som jag fick av duktiga farmor som sytt den själv!
 
Baksidan av Timmy-medaljongen!
 
Av Åsa fick jag duschkräm från Body shop!
  
Och en tvål med klementinlukt. Också av Åsa!
 
Denna fina uggla fick jag av Sofia! Jag är jätteglad för den! :D
 
Av min fina svägerska Susanna fick jag detta HP-halsband från ETSY.com.
Det var mitt favorithalsband på den sidan så den är jag verkligen överlycklig över.
 
 
Närbild på den söta ugglan!
 
Detta är det omtalade påslakansetet vi fick av Simons föräldrar! Vi bytte ju in det mot ett som passade, och det är gudomligt att ligga på. Det är som att dö och komma till himlen.
 
Söta uggle-örhängen! Också från Fina Sofia!
 
Det som är så roligt med alla ugglesmyckena är att det går att kombinera dem med varandra! Och Sofiahalsbandet och Timmyhalsbandet är lika men ändå så olika. Och båda går att kombinera med örhängena och Susannahalsbandet!
 
För övrigt fick Simon och jag en stekpanna (som är awesome, inget bränner fast) av hans morföräldrar. Och jag fick även en chokladask av dem som jag, Sofia, Patrik, och Timmy åt upp för ett tag sen. Mest dem som åt dock. ;)
 
Sen fick jag ju 500 kronor som skulle gå till en strykbräda från Simons föräldrar.
Det kommer inte gå till det utan vi sparar dem till något vi behöver eller om vi får pengakris.
Strykbräda får det bli när vi flyttar till större hus! ¨
Men det är lite skönt med emergencymoney faktiskt!
I SO LOVE IT! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar