måndag 21 januari 2013

Naprapatbesöket!

Gick asbra.
Det första han sa när jag ställde mig upp var att jag var plattfot.
Vilket jag visste.
Sen sa han att det var det som gjorde att jag hade ont i knän och rygg.
Så jag ska få iläggsulor.

Sen la jag mig på britsen. Och fick sugproppar på ryggen som skickade ut el i musklerna så att det skulle mjuka upp och slappna av. Detta följdes av en massage. Som var skön men ja, snäll.

Sen la han mig på sidan, i en jävligt konstig ställning. Sedan tryckte han på mig, följt av att han gjorde magplask på mig. Sjukt. Men det hjälpte. Ryggen knäckte till och sen gjordes samma sak på andra sidan. Kändes jävligt wierd, men det hjälpte.

Har haft lite ont idag, men verkligen endast lite! Nu på kvällen är det borta och jag kunde träna innan, så det var nog jävligt nice! Ska dit igen om två veckor. Känns askalas faktiskt! Då får jag även mina sulor! Ska bli skönt!

Härligt att äntligen slippa få ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar