måndag 21 januari 2013

Träning! Och nya mål!

Efter att jag kommit hem idag så var jag ofantligt trött. Så innan hopp-och-skrik-passet skulle börja så tog jag mig en siesta. Och guuuud vad skönt det var! Behövdes efter att ha somnat på lektionen... Haha.
¨
Sen väl på passet så kände jag mig äckligt pigg och energisk!
Känns verkligen som om kroppen gått över till LCHF och inte tycker det är konstigt längre! Och jag mår så bra verkligen! Nu när vi börjar träna ordentligt igen så ska jag fanimig gå ner mer!

Ska jag kanske sätta upp ett mål? Hmmm...
Jag har ju redan som mål att jag ska väga mig när jag ligger på 88 cm. Ska jag kanske säga att jag ska köpa mig något fint när jag ligger på 90 cm? Om 5 cm alltså? Jag tror jag ska köpa mig en sodastreamer! Det ska jag fan göra.

Hur lång tid ska detta få ta? Jag vill vara på 90 cm den 28:e februari. Är det vettigt? Jooo det tror jag.
Vi får se. Det får ju ta den tid det tar. Men det skulle ju vara kul bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar