onsdag 9 januari 2013

Körskola!

Har skrivit in mig och Simon idag på körskolan här i Svenljunga... Ska bli SÅ kul att börja ta körkort faktiskt! :) Vi såg ett erbjudande på ICA där det skulle kosta 7999 per person med halka, risketta, teorilektioner och böcker, och tio körlektioner inbakade i priset! :)

Så det tycker jag verkar jättebra faktiskt! Första infon innan lektionerna börjar om två veckor är på tisdag! Gaaaah jag kan knappt vänta verkligen! :)

Vill verkligen ha en bil med. Simon är jättenegativ då han tycker det kostar för mkt, och ja det kostar men jag vill verkligen ha en ändå! När jag jobbar under sommrarna, när vi ska hälsa på föräldrar är det jävligt mycket enklare att köra än att åka kollektivt. Kanske inte billigare, men enklare.

Sen när vi skaffar hund så måste vi ha bil... Ja, eller, det hade i vilket fall varit jävligt bra. Simon tycker vi borde skaffa valp när jag skriver min kandidat, vilket kanske är ett bra tillfälle. Mycket hemmatid då ju. Så tills dess borde vi skaffa bil, för sen går jag ut då om allt går som det ska och sen måste jag söka jobb. Om jag inte går master. Men ändå.

WIIIIIE! :D :D :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar