måndag 28 januari 2013

I had a dream!

Igår natt drömde jag en hemsk dröm.
Och den har fastnat så mycket att jag verkligen blir ledsen.
Vilket är skitjobbigt.
Innan jag skulle sova igår blev jag jätteledesen över denna dröm så pass att jag inte kunde somna.
Det är så löjligt.

Jag drömde att Timothy och jag var ute och gick i en random stad. Med våra kinesiska nakenhundar. (Som om Timmy skulle skaffa en sån??) Vi stannade vid en korsning där all trafik gick åt vänster. Det var röd gubbe så vi stod där duktigt och väntade, när jag i ögonvrån ser Timmys koppel fastna i en bil.

Timmys nakenhund dras med och Timmy rusar efter och lyckas stanna bilen. Varpå han med extrem ångest tar upp hans numera döda nakenhund. Och jag riktigt ser hur ledsen han blir över vad som hänt. Han sträcker ut armarna och bara skriker. Här vaknar jag.


Och jag blir inte av med denna ledsna känslan att det är så SYND om Timmy. Att det är så synd om hans döda hund. Hunden som inte finns. Och det har aldrig hänt. Men själva bilden i huvudet försvinner inte.

Jag bara grät och grät över denna dröm igår.
Jag tror jag har PMS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar