torsdag 17 januari 2013

Niddikt om mig.

När Simon och jag träffades på Glimåkra fanns där en väldigt svartsjuk tjej som var kär i Simon. Frida heter hon. Hon var arg på mig för att jag var tillsammans med Simon.
Så hon skrev en dikt om mig.
Som hon sedan publicerade i en antologi och gav ut ett ex till alla i skolan.
Alla fattade att det var jag.
Så jag knäckte henne.
It was awesome.
 
Men eftersom att dikten var så dålig, var jag bara tvungen att lägga upp den.
Dock så går det inte att snurra bilderna då blogger fortfarande krånglar!
Och jag kan inte dela mina inlägg heller.
Det suger!
Menmen, have fun! ;)
 

2 kommentarer:

  1. okeej.. Får man ens kalla detta för dikt? O vilken dum jävel valde att publicera den? /Elin

    SvaraRadera
  2. Ja tydligen... Och personligen tycker jag det skulle vara mer okej om den faktiskt var bra ;)

    SvaraRadera