fredag 18 januari 2013

Tråkig, ensam och ledsen...

Sitter hemma själv och har brutalt tråkigt.
Simon skulle vara en timme hos en klasskamrat i eftermiddags, men är inte hemma än.
Blir SÅ irriterad när sånt ändras. Typ som; Jag är bara borta en timme.....
Han är borta några timmar, sedan ringer och säger: Det ärevligt här. Stannar ett tag till.

Jag hatar verkligen sånt. För jag blir så besviken. Jag vet inte riktigt varför men det blir jag verkligen.
Jag blir tjurig för att han är borta längre än han sa. Att jag får ändra mina planer. Att han har kul utan ens en tanke på att JAG kanske också vill komma in till stan och ha det lite roligt.
Jag menar istället för att sitta här och må illa.

Ringde honom vid halv fem och berättade att bussarna går konstigt hem snart. Han sa jaaaa okej ska ta den då. Ringer när sista normalbussen ska gå och då sitter han fortfarande i lägenheten. Så nu kommmer han inte ta bussen förrän vid 20.30. Alltså hemma vid tio...
Han fattar dessutom inte varför jag blir så tjurig. För jag blir ledsen.

Han sa liksom igår att han bara skulle vara där en timme. Och sen komma hem till mig för vi skulle mysa och se på gladiatorerna. Som vi alltid gör. Och så kommer han inte. Blir så jävla besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar