måndag 28 januari 2013

Jag var ovanligt duktig idag.

Jag blir nästan lite stolt över mig själv.
Simon gick i skolan mellan 16-18 idag, så jag fick gå till Hopp-och-skrik-passet själv idag.
Blev så stolt över att jag kom iväg trots att jag var själv.
Sen när jag kom dit, ombytt och klar så visar det sig att "min" tränare har influensa, och en annan tränare kör ett pass istället.

Jag brukar gå på Bas-gympa. Det som var idag var ett Puls medel-pass.
Lite skillnad. Men jag körde på ändå som fan.
Känner mig så sjukt pigg och i form just nu.
Och det är så kul att se att jag blir bättre verkligen.
Det var ju verkligen asjobbigt idag självklart, men jag var absolut inte död efter.
Trots att det inte var mitt "enkla" pass... :)

Jag var hos naprapaten i morse med.
Fick äntligen mina inlägg till skorna som ska fixa plattfotheten. Och ryggontet.
Så jag hade inläggen idag under passet och promenaden dit och hem.
Kändes jätteskönt i foten faktiskt. Hade väntat mig att det skulle göra brutalt ont.

När jag var hos naprapaten så masserade han mig en massa med.
Vid ett tillfälle tryckte han hårt precis där jag hade ont.
Och jag skrek som en gris.
Men det var skönt efter.
Han sa lite lättsamt att: Ja du är ju liiiite stel...
(Hur fan är det då när man är MYCKET stel)
Menmen.. Det skall ju göra skillnad i alla fall!
Hoppas att ryggen blir bra med inläggen med.
Så kanske jag kan öka viktminskningstempot lite! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar