torsdag 31 januari 2013

Helt jävla slut...

Jag är verkligen helt jävla slut idag. Känner mig helt borta i skallen verkligen. Ska ju på lektion vid ett med en ny lärare men pallar nästan inte.

Simon mår inte heller bra. Han var nästan febrig igår. Tröttitterad, seg, illamående och utan aptit. Han har ju varit nere ett tag, och han satsar lite för högt i skolan och blir stressad av att satsa så högt. Så jag skolkade honom idag. Han fick inte gå till skolan. Han är för uppskruvad typ.

Det är liksom inte riktigt okej att han mår så dåligt, och eftersom han är i skolan hela jävla tiden så återhämtar han inte sig. Ärkefnys! (Nej jag läser absolut inte Kalle Anka)

Igår vart jag i stallet en runda. Det var barmark och uuuuunderbart! :D Fast fick gå med moppen på lilla vägen, där var det massa is. När jag skulle hem var det dock mörkt. Lite läskigt att gå där själv då.

Vilken mes jag är...

Annars händer det inget här. Sofia kommer hit idag och ska äta fisk. Det blir mysigt. Och spelar finans of course... Det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar