söndag 9 december 2012

Gillian tröttitterad!

Ja. Såhär ser man ut när man gått upp klockan 6 och sitter på tåget mot Färgelanda.
Knarrandes.
Pratar skit.
Bokstavligen!
Sofia, du har dåligt in(flytande) på mig! 
 
Detta var ju egentligen i torsdags, men jag har varit seg med att blogga i helgen och i veckan så ja. What to do. Den dagen var allmänt spännande. Sa jag att jag var hemma halv elva på kvällen? Snacka om lagom trött eller? Därför passar bilden extra bra!
 
Det roliga var ju att jag och Sofia var tvungna att plugga vidare och skriva ihop allt då med. För materialet skulle in klockan åtta dagen efter! Jävla ALEN! Som snodde fem dagar av oss.
Men en jävla tur att det är Sosofofia som jag jobbar med. Annars skulle det inte bli så bra som det faktiskt blir. Det är sjukt vilka underbara resultat vi fått. PÅ VÅR NÖDLÖSNING!
 
Nej, vi jobbar helt enkelt jävligt bra ihop. Otroligt nog.
När jag gick och la mig på kvällen sen så var jag så trött att jag riktigt hade ONT i kroppen. Helt sjuk känsla egentligen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar