onsdag 26 december 2012

Eftermiddag i Stockholm...

 Precis innan vi skulle åka hem från Stockholm tänkte vi gå på stan en stund, byta julklappar, se paraden och träffa Simons bästa vän som även medverkar i paraden.
 
Eftersom det hade blivit en hel del bråk innan vi åkte från Simons föräldrar så kändes det jävligt skönt att bara ha en lugn dag för oss själva, så som vi vill.
 
Helt sanslöst hur saker kan spåra ur bara för att folk inte kan låta andra tala till punkt.
 
Menmen, skitsamma. Vi tar det i ett annat inlägg.
 
Vi började höra trummorna långt borta. Sen kom det tre hästar, som spärrade av vägen för bilarna och sa till dem att köra till sidan. Sen kom hela paraden gåendes!
Utsikt från Lejonbacken!

Efter typ tre bilder insåg jag att jag använt upp HELA innehållet på mitt kort i mobilen. Så jag var tvungen att panikradera en massa. Oh the joy.


 
 
 
 
Mycket ståtliga hästar, mindre ståtlig bild!
 
Oh so serious!
 
Såhär såg det ut från Lejonbacken. 
 
Vaktbyte!
Vaktbyte, ja ni får tro mig, även om det inte dirket går att visa i en bild... Haha.
 
Jävligt ståtligt när de spelar och spatserar omkring. Men gud vad man känner sig som en turist.
 
Skall även tillägga att under paraden så trillade det ner två snöras precis vid trumslagarna.
Och det var inte lite snö heller! 
Mycket glad Simon på Lejonbacken. 
Timing is everything. 
Flyktig bild på trumslagare. 
Öhh. bild in på rådhuset? Ja eller riksdasgshuset? Vem bryr sig.
 
Söt älskling  
Awesome. Vill ha gevär. 
Trumslagarna framifrån, snacka om att stå perfekt till. Synd bara att jag fått en vattendroppe på linsen. Det regnade som tusan!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar