torsdag 13 december 2012

Sneaky handikappad uteliggare...

(På bild i övrigt är en oerhört engagerad Patrik och Sofias hand... Det är alltså INTE han som är en Sneaky handikappad uteliggare...)
 
Det är vår permobil-uteliggare som kör runt i skolan och fiskar upp tomburkar ur soptunnorna...
 Han är för tillfället vår stammisuteliggare.
Luktar illa och är allmänt påträngande.
 
(Dock inte lika illa som alkisgubbe-invandraren som alltid går runt med en kopp och skramlar med för att få pengar till sin jävla sprit... Jag blir så jävla arg av denna alkisgubbe att jag bara vill slå honom. Och varje gång han kommer och tigger av mig så säger jag NEJ, STICK.... Och kollar på honom med min elakaste blick. Han är alltid så NÄRGÅNGEN med. Vill bara slå den fule jäveln. Eller slänga honom i ån. Det funkar med.)
 
Men ja, tillbaka till permobil-uteliggaren.
Helt plötsligt när vi satt där i skolan så stannar han utanför ett klassrum, RESER sig och går in.
Vi blev helt jävla paffa. Jag menar, vi trodde ju inte han kunde gå....
Sån jävla otippad syn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar