torsdag 13 december 2012

Lockigt?

 Jag satt i förrgår på lektionen och hade ovanligt tråkigt så jag flätade små flätor i håret. Och sen sov jag med dem.
När jag tog ur flätorna på morgonen så såg jag ut såhär.
Därav min otroligt trötta blick ;)
 
Men jag tycker jag passade jättebra i lockigt hår, så funderar nästan på att färga och permanenta lite lätt. Jag bryr mig ju egentligen inte om hur mitt hår är, men nu är det så tråkigt och jag behöver en förändring. Så permanent kanske är bra?
 
Mitt hår är ju ovanligt bra just nu med så tror det skulle klara det.
Alternativet är att fläta hela håret i små flätor. För det hade varit så kul att ha igen!
Hade ju det när jag var liten och mamma flätade mitt hår, men vem fan vill göra MÅNGA flätor på mig liksom. Skulle gjort det själv men ja. Lite svårt kanske.
 
Simon har sagt att han skulle gilla att jag skulle ha flätor...
Konstiga älskade man<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar