måndag 3 december 2012

Ont i knä. Hopp och skrikpass, Och sexdrömmar.

Skulle gått till hopp-och-skrik-passet innan.
Tog på mig träningskläderna trots att jag var ledsen över Berra.
Gick ut.
Började gå mot Landbohallen och får då ASONT i mitt knä.
Det jag skrev om innan.
Så det var bara att gå hem igen.
Så jävla irriterande.

Så jag gick hem med Simon.
Drack vin.
Och hade sex.
Mycket bättre.

(Var tvungen att ha sex idag då jag inte vill ha fler sex/otrohetsdrömmar om Patrik)
Isch, hemsk tanke. Hela drömmen var hemsk.
Sex med Patrik.
Patrik säger att vi säger inget till Sofia och Simon.
(Jag vet hela tiden i drömmen att allt är så fel och jag vill inte ha sex med Patrik annars, så varför i helvete drömmer jag om det)
Sen får Patrik kalla fötter och berättar för Sofia.
Sofia blir arg på Patrik, inte mig.
Sofia ger mig pikar hela tiden, fast hon säger att hon inte är sur över att jag besudlat hennes pojkvän (eller tvärt om).
Hemsk Elina situation liksom.
Allt är så fel.
Sen vaknade jag.
Efter att haft MER sex med Patrik. (för det var ju så bra när det var så fel)
Jävla hjärna.

Sofia. Du får säga till din drömpojkvän att hålla sig borta ur mina drömmar.
Det var på riktigt det läskigaste på länge.
Och då har jag ändå drömt att SSG jagar mig med en lie och våldtar mig.
(så nu ska jag bara ha sexdrömmar om dig och Helena med, sen är jag klar... or something)

Är så trött på sexdrömmar.
Skall avskaffas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar