lördag 1 december 2012

Första december

Idag har jag för övrigt städat lägenheten med Simon.
Lite sjukt att vi fått in en sån bra rutin på det. Så skönt verkligen!
Sen har jag ätit jättelite.

Innan jag drog till stallet så drack jag en kopp kaffe med lite äggmjölk.
Till lunch (vid 5) en 100 grams laxbit med lika mkt creme fraische, lök och morot blandat.
Kvällsmat blev tre skinkrullar med sockerärta, tomat, lök och färskost.
Och ett glas rött vin.

Tillagade en julskinka idag med. Den blev ganska dålig för att vara jag.
Vet dock inte varför, men kan ju vara någonting med att jag glömt hur det smakar typ.

Menmen.
Nu sitter jag och dricker mitt glas rödvin och ser på Sex and the city-filmen. Mys!
Och ska snart gå och förföra min man.
Så det så.
För vi har inte haft sex på snart en månad.
Och det stör mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar